Cunsiderazioni Chjave di Molding Injection Plastica

Qualchese prughjettu di stampatu à iniezione di successu deve piglià parechje fatturi à una volta in cunsiderazione.

Selezzione di u Materiale
I materiali ghjucanu un rolu significativu in l'injection molding. Un fornitore di stampaggio a iniezione qualificatu pò aiutà vi à sceglie un termoplasticu chì si adatta à u vostru budgetu è esigenze di rendiment. Perchè i mudificatori spessu ricevenu sconti nantu à e grande quantità di qualità termoplastiche chì acquistanu, ponu trasmette quelli risparmi à voi.

Variazioni di Tolleranza
Ogni pruduttu fattu cù stampatura à iniezione deve avè tolleranze specifiche per adattà à a so applicazione prevista. Certi materiali ponu esse difficiuli di mudificà o mantene a tolleranza necessaria, è u disignu di l'attrezzi pò ancu influenzà a tolleranza di a parte finale. Discutete sempre cù u vostru modellatore di iniezione a gamma di tolleranza di accettazione per prudutti specifichi.

Temperature di canna è ugello
I mudificatori anu da mantene a temperatura specifica di u barile è di l'ugelli in l'injection molding perchè affettanu a capacità di a resina di scorri in tuttu u moldu. A temperatura di a canna è di a bocca deve esse stabilita precisamente trà a temperatura di a termo-decomposizione è a temperatura di fusione. Altrimenti, pò risultà in overflow, flash, flussu lento, o parti senza riempimentu.

Tassi di flussu termoplasticu
I mudificatori anu da mantene un flussu ottimale per assicurà chì u plasticu riscaldatu hè injectatu u più prestu pussibule in a cavità di u moldu finu à ch'ellu hè 95% à 99% pienu. Avè u flussu propiu assicura chì u plasticu mantene u livellu di viscosità ghjustu per flussu in a cavità.

Altri fattori chì deve esse cunsideratu in ogni operazione di stampaggio iniezione sò:
* Locu di a porta
* Segni di affruntà
* Angoli di spegnimentu
* Texturing
* Orientazione di l'angulu di u prugettu è di u prugettu
* Zone di sicurezza in acciaio

Sei Passi Chjave in u Prucessu di Molding Injection
U prucessu di stampa in iniezione implica sei tappe principali, è i prublemi ponu accade in qualsiasi di sti tappe s'ellu ùn hè micca realizatu bè.

1.Clamping
In questu prucessu, e duie mità di u muffa sò strette assicurate cù una unità di clamping, chì usa l'energia idraulica per esercite una forza abbastanza per chjude u muffa. Senza una forza di clamping adeguata, u prucessu pò purtà à sezioni di muru irregolari, pesi inconsistenti è dimensioni variate. Una forza di serratura eccessiva pò esse risultatu in colpi brevi, brusture è cambiamenti di livellu di lucidatura.

2.Injection
Molders inject materiale termoplasticu fusu in u moldu cù un dispusitivu ramming o viti sottu alta pressione. Allora, a parte deve esse permessa di rinfriscà à un ritmu uniforme. Se no, a parte finale pò avè linee di flussu o mudelli indesevuli chì affettanu a so estetica.

3.Dwelling Pressure
Una volta chì u materiale termoplasticu hè statu injectatu in u moldu, i moldatori esercitanu più pressione per riempie e cavità cumpletamente. Di solitu mantenenu u materiale termoplasticu fusu finu à chì a porta di u moldu si congela. U periodu d'abitazione deve applicà a pressione curretta - troppu bassu è pò lascià marchi di lavamanu nantu à u pruduttu finitu. L'eccessu di pressione pò causà burrs, dimensioni allargate, o prublemi per liberà a parte da u moldu.

4.Cooling
Dopu l'abitazione, u moldu hè pienu, ma hè prubabilmente ancu troppu caldu per sguassà da u moldu. Per quessa, i molders assignanu una certa quantità di tempu per u moldu per assorbe u calore da u plasticu. I mudificatori anu da mantene un raffreddamentu abbastanza uniforme di u materiale termoplasticu o rischiaranu di deformazione di u pruduttu finali.

Apertura 5.Mold
I piatti mobili di a macchina di iniezione di muffa si apre. Certi muffa anu u cuntrollu di l'aria o tirate di u core, è a macchina di forma cuntrolla u livellu di forza utilizatu per apre u muffa mentre prutegge a parte.

6.Part Removal
U pruduttu finali hè ejected da u moldu di iniezione cù un impulsu da u sistema di ejection, bastone, o robotica. Nano revestimenti di liberazione nantu à a superficia di u muffa aiuta à prevene strappi o lacrime durante l'ejection.

Difetti tipici di molding causati da prublemi di prucessu
Ci sò parechji difetti di mudificazione assuciati cù l'injection molding, cum'è:

Warping: La deformazione è una deformazione che si verifica quando la parte subisce una contrazione irregolare. Si presenta cum'è forme curvate o torciate involontariamente.
Jetting: Se u termoplasticu hè injected troppu lentamente è principia à stabilisce prima chì a cavità hè piena, pò causà jet di u pruduttu finali. Jetting s'assumiglia à un jet stream ondulatu nantu à a superficia di a parte.
Segni di lavellu: Quessi sò depressioni di a superficia chì si trovanu cù un rinfrescante irregolare o quandu i moldatori ùn permettenu micca abbastanza tempu per a parte per rinfriscà, facendu chì i materiali si ritruvà in l'internu.
Linee di saldatura: Quessi sò linii sottili chì generalmente si formanu intornu à parti cù buchi. Quandu u plasticu fusu scorri intornu à u pirtusu, i dui flussi si scontranu, ma se a temperatura ùn hè micca ghjustu, i flussi ùn si liganu micca bè. U risultatu hè una linea di saldatura, chì reduce a durabilità è a forza di a parte finale.
Eject marks: Se a parte hè espulsa troppu prestu o cù forza eccessiva, i verge di ejector ponu lascià marchi in u pruduttu finali.
I vuoti di vacuum: I vuoti di vacuum si trovanu quandu i sacchetti d'aria sò intrappulati sottu à a superficia di a parte. Sò causati da una solidificazione irregulare trà e sezioni internu è esternu di a parte.

Servizi di stampaggio a iniezione da DJmolding
U DJmolding, un altu voluminu, specialista in stampatura à iniezione persunalizata, hà 13 anni di sperienza in stampaggio a iniezione. Dapoi chì DJmolding hà stabilitu, avemu dedicatu à furnisce i nostri clienti cù i pezzi stampati iniezione di più alta qualità dispunibili. Oghje, a nostra rata di difetti hè menu di 1 parte per milione.